Pozycjonowanie Long Tail to nic innego jak specyficzny model działania jakim jest pozycjonowanie stron, który polega na promowaniu strony poprzez dłuższe, wielowyrazowe słowa kluczowe. Najczęściej odnoszą się one do dokładniejszych informacji, np. „Chińskie herbaciane róże kwiaciarnia Mińsk Mazowiecki”.
Korzystając z ogólnodostępnego narzędzia Google Trends możemy jasno zaobserwować, że trendy na pojedyncze słowa jako tagi regularnie spadają. Do największych zalet korzystania z pozycjonowania Long Tail należy: szybkość osiągnięcia zamierzonego efektu, stabilna pozycja strony, zwiększone bezpieczeństwo, wzrost sprzedaży i konwersji, obniżenie Bounce Rate, zwiększenie czasu spędzonego na witrynie oraz zwiększenie ilości przejrzanych podstron. Przymierzając się do rozpoczęcia poszukiwania osoby, która weźmie na siebie projektowanie witryn internetowych warto skupić się na tym, aby miała ona także doświadczenie w obsłudze tagów. Poczynania naszej witryny możemy obserwować za pomocą Google Analytics, które w łatwy sposób przedstawi nam nasze wyniki pod kątem wyświetlanych fraz oraz wejść z poszczególnych tagów.
Najnowsze komentarze